torsdag 22 oktober 2015

Gapa stort...

18 månader sen sist jag va till tandläkaren... Å jag fick godkänt!! Sköter mina tänder exemplariskt!! Gud så skönt att betala 500kr å gå ut därifrån -klart!
Tandis är inget favoritställe men min tandläkare, M.Broman är så jäkla bra - har absolut ingen rädsla att gå dit! Vilken kanontandläkare jag har!! Bäst helt enkelt!
Fredag imorgon - kvällen avnjuter jag i Bjästa! Axel har match kl 19:15. Det blir spännande!!
---
Dags att sova och vara innerligt tacksam över att det inte va min familj som blev drabbad av idioten i Trollhättan som knivskar flera barn och vuxna på en skola idag. Vad är det som händer i världen? Vanligt folk som blir helt galna och gör vansinnesdåd... Måtte det aldrig drabba någon i min närhet. Måtte det aldrig hända igen!
❤️❤️❤️❤️

Inga kommentarer: