måndag 12 oktober 2015

Ny vecka...

Redan måndagkväll... en rekordsnabb dag... Den här veckan är rekord i logistik... Tur att vi har Anna Näsström som privat chaufför... Vi älskar Dig!
Inte lätt att få allt att klaffa när föräldrarna jobbar och barnen ska på träning.
Jag mötte upp i Bjästa och tog hem Axel... Kl är 22 och än har ingen sambo dykt upp... långa arbetsdagar kan man säga!

Jag är apa-trött... måste hoppa i säng nu så jag inte kräks av trötthet imorgon. Stress är verkligen inte min grej, jag hatar när det rör till sig. Lugn och ro  - det är min melodi det!!

Just i skrivande stund, så kryper katten Juni sig tätt tätt intill mig, ligger så nära att jag knappt kan skriva. Nån fler som tycker att jag är borta för mycket?? Fast är jag hemma en dag så kommer hon och går precis som hon vill så det är helt och hållet på hennes villkor! Det är bra att vara katt!! Äter sover kommer och går!!

God natt! Snart är jag vaken igen!

Inga kommentarer: