lördag 3 oktober 2015

Blanka blad!

Jag njuter till 100 %!
Blankt blad hela dagen, jag sov till och med till 8:15 (då Rickard ringde och väckte mig).
Igår va det nån sorts storm sim drog förbi, strömlöst så klart...
Axel och jag åt på Sibylla och sen sällskapade vi på 10an.
När vi kom hem renbäddade vi, kröp ner och såg på Ipaden tills vi somnade.
Ingen väckare, rullgardinerna nere... Japp, då sover man gott!
Nils och Rickard är på Silvercupen i Skellefteå, å där verkar KB gå som tåget.
Axel och jag dök ner i hans stökiga rum och dammade, fejade och röjde! Det blev jättemysigt!
Efter allt städande sprang jag och Axel gjorde sitt träningsprogram, plikttrogen som få!!
Duschad å fräsch åt vi bakad potatis med räkröra och kollar Modomatchen, såg ut att bli vinst men nu verkar det bli oavgjort... Hmm, hur kunde det bli så??
Vinst eller ej, jag fortsätter njuta av mitt blanka blad!

Inga kommentarer: