lördag 26 september 2015

Hockeyhelg... (igen)


Hemma på gården igen så drog jag bort en massa gamla blommor och ersatte dem med ljung... HÖST!







Tidigt imorse (kl 6) Steg vi upp... Rickard och Axel drog på Adrian Kempe cup i Kramfors. Jag hoppade i springskorna och sprang 7 km... klart innan kl va 8... Ja, så kan det va när man är uppe före tuppen.
Väckte Nils som hade match i Bjästa. Där firade KB 50 år. Alla spelare bjöds på tårta...

Jag passade på att göra ett besök hos Tuva och Ville... roligt när man hinner ses lite oftare än två gånger varannan månad... Träffade även Kerstin och Stefan som skulle ut på husvagnstur... fick en påse med härliga plommon. Så goda!! Tusen tack... Nils och jag har proppat i oss hela eftermiddagen.

Nils och jag har haft en mysig eftermiddag med film och lite tacorester... Kramfors matcherna har vi följt via cuponline men resultaten har inte varit på KBs sida... Bättre lycka imorgon. Nu inväntar vi resten av familjen... och Nils och jag fortsätter med TVmys!

Inga kommentarer: