onsdag 2 april 2014

Så trevligt!

Tack alla som grattat mig idag. Massor av hälsningar och gäster... Trots att min största konkurrent va Vattenfall den här kvällen. Vindkraftsmöte V/S Katrins kalas.

Förmiddagsfika med Jacobssons och Arne.
Mamma och pappa kom strax efter och då blev det fika igen sen drog pappa till stugan och mamma blev kvar här... Jag hade ett möte på skolan så då fick Nils ha mormor i klassrummet en timme. Det va uppskattat från båda!
Skol IF sjöng och hurrade för mig... De ska va Alfred te å dra igång en sån grej! Kul!

Sen har det rullat på med gäster, kakor och tårtor. Det är helt fantastiskt att så många kommer ihåg mig och vill komma och hälsa på.

Jag har fått flera fina blommor, bodyscrub, lotion, duschgrejs...örhängen ljus, godis och tidningar med mera, Nu har man det man gör ett tag.

Jag må jag leva... Å när jag har levat... Osv....  Å till sist kommer man till "skjutas på en skottkärra", Å det va precis vad jag önskat mig.... Så för den slant jag fick av mot å far ska jag faktiskt införskaffa en prima Skottkärra. Vem som får skjutas fram i den får vi se, men en skottkärra kan va bra å ha...

Sov så gott alla. Tusen tack för att ni gett mig en så himla trevlig dag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis på födelsedagen önskar vi i Husum