måndag 21 april 2014

Bäst!

Tänk så bra jag har det. Sitter i godanro och dricker morgonkaffe... Då knackar grannen på och vill låna min bil för att lägga om till sommardäck. Vilka snälla grannar jag har! Tack snälla.
Strålande väder. Solen gassar helt underbart. Synd på snuvan bara, men det skiter jag i... Jag ska vara ute idag iaf...
Vaknade jättetidigt av att Juni ville ut, då va himlen helt klar och månen som numera är halv eldröd. Så himla fint...
Påskfirandet är över
Igår blev det knyt-tacos på faktorsvägen, super trevligt och gott. Vi kom hem strax efter 21 och sen hoppade vi i säng ganska så fort.

Summan av påsken... En härlig helg med god mat och många trevligheter. Vilken tur att man bor i Skorped - fy va ensam jag/vi skulle ha varit annars. Men nu har man snälla vänner som bryr sig om - det är jag tacksam för.
Det blir en viss skillnad när inte Rickard är hemma...
Nog går det väl bra för mig men barnen vill ju att det ska hända nåt... Å då är det ju kul med några fler runt middagsbordet.

Idag blir det massor av sol på mig och det gillar jag!

Inga kommentarer: