torsdag 20 mars 2014

En kopp kaffe

Efter en dag i liften och backen så blir man lätt lite seg. Soffan och kaffekoppen är min bästa vän just nu. Grabbarna kör nån sorts skott träning. Jag tränar inget mer idag... Lårmusklerna har fått mer än nog idag.
Har en massa små och stora fix och samtal att göra, känns som att det är lite för mycket just nu... Massor med frågor att ta ställning till. Hinner bara svara på en sak innan nästa sms/mail kommer.
Kan tyckas att man har det lugnt (eftersom jag inte jobbar alla dagar i veckan) men hur stänger man av hjärnan?? Det känns som man ständigt hänger längst ner på snöret... Japp, jag fixar, jag ordnar, de löser jag, ok, jag ringer och kollar... Jasså, senast xxx jamen då ser jag till att det blir gjort...
Jag skiter i snön... Den skottar jag bort en annan dag eller så trampar jag ner skiter! Kom igen solen... Lyyyys å smält!
Mer tv tid åt folket, kaffe och en trevlig bok och ett fotbad... Med en avstängd telefon!
Sluta jaga mig... För snart vänder jag om och jagar DIG ;-) å då blir jag livsfarlig!
Ha haa... Inte så farligt som det låter men det ligger nåt i;t!

Inga kommentarer: