lördag 4 januari 2014

Starten av nya året...

Det har redan gått fyra dagar på 2014... lite ovan att knappa in 2.0.1.4 men det ska väl reda sig. Igår va jag och killarna i stugan och målade. Hade tänkt bränna lite skräp men det blåste och regnade så vi höll oss inne. Mitt i mitt målande så drog vi på Dockstabaren och käkade, vid bordet intill satt Drifters - de skulle till Övik och spela... Trummisen i bandet satt med "brallorna nere" kan man säga. Att han hade knallrosa kalsonger gick inte att missta sig på. Nu va det inte mest jag som reflekterade över det utan det va grabbarna... (ha haa)
Vi åkte vidare till Bjästa för träning och jag åkte tillbaka till stugan och målade färdigt. Det va en äcklig isgata på den lilla vägen man svänger av från E4an. Fy denna vinter, på tok för isigt och halkigt.

Jag kom hem vid halvåtta, familjen åt middag på Station själv nöjde jag mig med några havrekex...

Idag håller jag mig inne. Byter bort lite röda gardiner.Jag är så där lagom less/oless på julen - det är fortfarande rätt mysigt med gran och rött men det avtar så sakteliga... Julen plockas bort pö-om-pö

Axel spelar match i Nordingrå - man får väl hoppas att de går åt KBs håll...






Inga kommentarer: