måndag 13 januari 2014

Helgen som gått!

Att helgen gick i hockeyns tecken har väl ingen missat.
KB gick till final i Foppa-cup men va va han själv?? Foppa alltså...?? Ja inte i Modohallen iaf. Prisutdelare va Modos målvakt Ullmark.
KB tog silver å de va ju jättekul.

KB vann även i Bjästahallen!! Kul de me! Efter matchen fick Axel spela med Anundsjö... Även vinst där å mr Näsström fick göra några mål trots iskyla i sann AIF-anda!

Helgen gick rasande fort, redan måndagkväll... Hur gick det till??

Efter jobbet åkte jag hem, bytte jacka, packade bilen med hockeybackar å klubbor... Hämtade killarna på fritids å vidare mot Bjästa, ja just ja, jag hann även svepa en mugg fil.

Medan killarna tränade hann jag på KBs kansli å gjorde mig skuldfri. In på ICA å köpte lite presenter till en av dagens födelsedagsbarn... Grattis Rossi å tack för de smarriga fikat!!
Grattis till allas vår dagisfröken Eva som jubilerande stort idag - hoppas att du haft en fin födelsedag!

Dags att hoppa i säng - urk va trött jag borde vara... Vaken sen halv fem... Verkligen dags att göra kväll fast jag känner mig inte så himla trött som jag borde!

God natt världen - fy hurvligen va kallt det är... -25 grader! Dit de bär- dit bär'e!

Inga kommentarer: