tisdag 28 januari 2014

Piggare

Japp så va man piggare igen. Iprenmannen fick inte följa på jobbet idag - skönt!

Idag har jag varit på mega loppisen i Arnäsvall...oj va mycke grejer folk har och vill bli av med. Jag köpte ett 300 bitars pussel för 15 kr. Vilket fynd!

Jag har även beställt lite kläder på hm till Axel som är totalt byxlös. Å nog är det väl typiskt att alla erbjudanden och rabattkoder är som bortblåsta just när man sitter och ska skicka beställningen.... Men jag rotade runt bland alla mina mail och tur som bara den så hittade jag ett erbjudande om 10% på hela köpet... Ha ha, där fick ni på hm.... Dessutom hittade jag axel favorit shorts från förra sommaren... Då lite väl små i storleken eftersom hans rätta storlek va slutsåld. Nu hoppas jag att han kan ha den storlek jag beställde i år... Lyckan kommer att bli total. Det roliga med Axel är att när han hittar en favorit så flyttar han in i dem formligen. Tar dem gärna blöta från klädstrecket. De senaste somrarna har han haft sina favoritshorts varje dag i princip - trots att lådan varit full av olika sorter.

Sommar.... Känns lite avsides just nu. Trodde man skulle hitta en schysst utlandsresa men än har inget dykt upp å inte tiden heller.... Rätt svårt att passa in, resor för Rickard, jobb, skola och allt vad livets alla måsten innebär!
Jag är jätteglad att januari är över...  En vintermånad mindre att frysa sig igenom - jippi!

Inga kommentarer: