onsdag 21 oktober 2020

Vinter 💩

Jag och vinter/snöslask är inte kompatibla! Idag va det ett himla slaskväder!
-
Idag hade Axel utvecklingssamtal och det skedde digitalt... han å sin mentor på skolan - jag hemma i Skorped med via FaceTime 👍 Funkade utmärkt!
Bakat lite pickekakor - fick en schysst kavel av mamma... kanonbra! Så nu får vi äta å fisa... 😂.
Farmor fick låna ut sin bil... när jag lånat ut min... blev trots dyngvädret en resa till stan med Nils... många avåkningar efter vägen men jag höll mig på vägen!
Imorgon åker jag till Sundsvall med jobbet så då fick jag fixa lite matlådor ikväll så det finns mat när mamsen är på vift... övernattar på "anrika Knaust "
-
Mina fina Mårbacka pelargoner har fått flytta in... har stått på altanen å blommat men nu börjar det bli nog så kallt.
Hoppas att de överlever till nästa år.
Väskan är packad... rustad för morgondagens resa!

Inga kommentarer: