onsdag 19 augusti 2020

Vilket fynd!

Jaha, då har man gjort första arbetsdagen... å så ledig imorgon... ett mycket bra upplägg... det gäller att planera på rätt sätt!
Idag efter jobbet träffade jag min sjukgymnast - jag är för klen både här å där och med lite styrka på rätt ställe kanske det går att få nån ordning på ryggen.
Kom hem och fixade käk till mig och Nils... mos och egna biffar - gött - fast jag åt Cole slow istället för mos... lika gött det!
Tog en promenad i lite kringelikrokar runt byn... i skogen hittade jag den här fina spisen eller vad det är... Man undrar ju hur den som slängde den tänkte...
Såg rätt fräsch ut iaf.
Kom hem och tvättade bilen som såg förskräcklig ut... nu är den ren å fin!
Kom in... å kände att nu var det dags för dammsugning och skurning. Alltså, det här fina vädret gör ju att man ALDRIG vill gå in och städa...
Nåja, nu har jag putsat å fejat... dammråttorna har fått nytt hem och skurkäppen fick jobba lite!
En bra dag och kväll - imorgon drar jag till stan med Nisse på lite hockeyträning på Skyttis... har även lite annat att fixa med så det passar riktigt bra.

Inga kommentarer: