tisdag 4 augusti 2020

Vilken dag

Startade idag med en resa till stan... Nisse hade träning och Axel skulle till naprapaten för en check innan säsongen startar...
Jag passade på att göra ett ärende på stor Coopen och märkte att bagaget inte gick att öppna... suck!
Hämtade Axel och körde honom till arenan. När jag ändå va så nära Lindholms Bil åkte jag dit för å kolla nån restad grej sedan servicen och frågade samtidigt om de kunde hjälpa mig med bakluckan... snabb hjälp med både filtret som skulle bytas och bakluckan ✅
Hämtade Nils, Vidare till Axels lägenhet och frosta ur frysen... å lite annat mammafix...
Hem till Skorped och lagade en massa matlådor...
"Pling" - sms om att Axels paket kommit till Bredbyn...
Hämtade paketet och tillbaka till stan med paketet, matlådor och hämtning av Nils... kvistade även in på mitt städjobb...
Ner på arenan å vidare mot Ting1.
Hängde hos Axel en stund... sen drog vi hem.
En dag i bilen kan man säga... det är tröttsamt att va taxi-driver 😂.

Inga kommentarer: