torsdag 11 juni 2020

Har jag tagit studenten eller?

Jag är helt chockad... träffade min eviga vän Vivi-Anne idag. Lunch på UH - som jag längtat efter... prata å skvallra... Köpte med en futtig sommarbukett till Vivi... å så kommer hon med värsta presentpåsen... paket, Rosé och bubbel... en försenad födelsedagspresent men alltså... makalösa människa... å så när jag öppnar påsen så har jag också fått presentkort på matstudion och Interflora...
Tack snälla Vivi - du skämmer bort mig!
Både födelsedagspresent och sommarpresent...
Eftersom Vivi jobbar på kommunen vågade jag inte ta med den tänkta Rosé flaskan... på kommunen får man inte ta in alkoholhaltiga drycker... Jag svänger förbi med den nån dag då du är på säker mark 😂
Å vad va det i paketet???
Det visar jag senare... men det va nåt riktigt fint ❤️

Inga kommentarer: