lördag 11 februari 2017

Klädd som en eskimå...














Alltid samma fundering om en oanvänd rubrik... men den här tror jag är ny!
Idag har Nils klass haft skridskokul på skolan! Allt för att samla in pengar till skolresan.
Robert och Thomas har roddat och fixat - bra jobbat, antar att brudarna oxå haft ett finger med i spelet!
Vi andra fick bara baka å infinna oss!
Jag hjälpte till att steka 140 hamburgare... wow, vilken uppslutning! Bra Skorpedsbor - ni är fantastiska på att ställa upp när vi arrangerar nåt!
Ö-vik Marina och Motor fanns också på plats... Mattias Timander tillsammans med Holms starke män Klas å Lars visade skotrar... Timander hade även skridskorna med sig å fick äran att prova Skorpeds hockeyarenan... Ännu en arena att skriva check på för en fd NHL stjärna!
Vädret visade sig på sin bästa sida - sol å lagom kallt! Men som rubriken antyder... jag hade klätt mig som en eskimå - fryser jämt och dessutom förkyld...
Tacos å en tack för idag öl har jag unnat mig...
Å jag säger bara det... den som missade att ta en chokladboll idag (Lindas) - Ni missade nåt! Jättegod!!

Inga kommentarer: