tisdag 7 februari 2017

Bakning!





Ikväll har jag bakat "Vaniljhjärtan i långpanna... jätte lätt och jättegoda!
Receptet ser ni här och det kommer från Jennys matblogg.
Som vanligt så ska det mesta som bakas säljas... för KB imorgonkväll - då är Ni välkomna på Axels match och köpa fika av mig i cafeterian ☕💕.
Annars då... jo här rullar livet på, allt mellan pytt-i-panna med stekt ägg till dammsugning av bil i -12 grader... jättekall blev jag och min förkylning blev knappast bättre men det skulle göras idag... så va schemat för den här veckan... nu är bilen så fin så fin... skulle bara fått köra den i en tvätt utvändigt oxå...
Nu ska jag sova... har en underbar liten kille bredvid mig - Nils... sista han sa innan han somnade va - Du är den bästa mamman, vilken tur att jag fick dig! 💕 Kan det bli mer kärleksfullt! Älskade barn, vilken tur att jag fick Er, Axel och Nils.

Inga kommentarer: