onsdag 4 januari 2017

Tack å hej - julen!





Igår åkte granen ut... alltid blandade känslor... julen är ju så mysig!
Idag åkte gardinerna ner... lite smågrejs kvar bara. Det blir ljust å rent men som sagt blandade känslor!
---
Imorgon drar den här familjen till Boden (av alla ställen). Axel ska spela cup -Armé cupen! Nils och jag händer med och checkar in på Bodensia...
Problemet just nu är att jag inte har några varma vinterskor då mina bästa stövlar har gett upp i dragkedjan 😬. Måste försöka hitta några i eftermiddag när grabbarna ska på träning.
---
Vi har en lugn å skön dag, vinterstudion på tv, Stina Nilsson gör ett kanonlopp... plockar, pysslar på här hemma...
Bäst å göra lite middag... gör man nåt annat än att handla, laga mat, bära ut sopor? Borde nog gå ut å skotta lite snö också men det känns som om det ligger längst ner på listan!
Ikväll ska jag gå till svärmor å fika, det fikas på tok för lite tycker jag - tur att jag inte hann baka nåt innan jul, det hade ändå bara varit kvar...

Inga kommentarer: