tisdag 24 januari 2017

Fin burk...


Ibland hittar man såna där erbjudanden köp två kexpaket ( som du ändå behöv) å få en fin burk... tackar!! Passade perfekt till ett paket smörgåsrån.
---
Redan tisdag... snart slut på januari å snart är man hundra år... ja, fortsätter livet att gå så här fort så!
---
I söndags va jag på hockey i Sollefteå där Nisse spelade. Axel hade bortamatch och mötte Timrå... en helt vanlig helg!
--
Imorgon är det ledig dag... undra kust vad man ska hitta på då?! Kalas blir det iaf... bästa vännen fyller år å det ska firas - Law jo Anna!
---
Ja, här rullar allt på nästan som vanligt, precis som det ska va... stressigt mellan varven å ständigt samma undran - Vad ska vi äta! Men jag vill nog ha det så...
Tänker på hur fort allt kan förändras, hur livet helt plötsligt tar en annan vändning... mina tankar har de här dagarna funnits hos en familj som drabbats av tråkigheter... å jag lider verkligen med Er. Man önskar att man kunde spola tillbaka å få saker ogjorda, att allt va som förut... men den knappen finns inte. Man måste leva här och nu - sen är sen... Jag kramade mina barn lite extra innan jag åkte till jobbet imorse - vad är det man brukar säga "jag älskar er till månen och tillbaka..."
ta hand om Er och varandra - å den där matfrågan är verkligen en bagatell i ALLA sammanhang ❤

Inga kommentarer: