fredag 18 november 2016

Ingen middag...


Jag tänkte att idag gör jag ingen middag, grabbarna åt innan träningen å när ingen är hemma förrän vid 20 så.... MEN... det blev sallad å plock eftersom det kändes som att det förväntades nåt annat än rester som jag hade tänkt... uppdraget utfört! Jag spanar in Modomatchen tills resten av familjen kommer hem!
Nu är det visst helg...
---
Igår blev det en lite annan torsdag. Personalträff i Sundsvall med många kloka tankar och erfarenhetsutbyte. Många skratt å god lunch. Turligt nog så fanns skorna som Axel ville ha på Din Sko i Sundsvall, snacka om tur, man springer ju inte i Sundsvall så ofta... å just skorna som Axel provade i Ö-vik i onsdags fanns inte i rätt storlek vare sig i Ö-vik eller på nätet... de va nog tänkt på nåt vis!
---
Jag har också hunnit in på SV på gånger den här veckan. Fina nya lokaler och alltid lika kul att träffa Vivi-Anne. Igår var det hennes födelsedag så givetvis ville jag gratta henne med lite smått å gott 💕 finaste vän!

Inga kommentarer: