onsdag 10 augusti 2016

Underbart är kort....





Semestern är över för den här gången. Gick på tok för fort!
Jag har plöjt 7 ljudböcker, är inne på min åttonde.
Bryggan är oljad och vi har sovit flera nätter i stugan.
Grill, vin och glada skratt.
Hockey i nog så många lass ( enligt mig).
I år fick instagram bilderna "taggen" #sommarenpå29an2016 och #mammasemester å så lite annat förstås.
Solen har gassat och bad har det blivit.
Sista dagen på semestern fick jag även klippa håret underbart och kort! Tro aldrig jag som korthårig varit så långhårig!
Nu är det tillbaka till jobbet -det känns också kul!
Imorgon fyller morbror Stefan "jämt" Många grattiskramar till Dig från mig ( fick en livekram idag också).
På lördag fyller Axel år, äntligen får han kalasa på sin rätta födelsedag. Då blir det fika på 29an ❤️.
Dags att starta den nya ljudboken och försöka sova... Känns svårt att somna men det brukar ändå gå på nåt vis.
Upplysningsvis så hade jag 3 grader på utetermometern nu när jag gick upp... Höst??
Lite väl kallt tycker jag nog!

Sov så gott ❤️

Inga kommentarer: