måndag 6 juni 2016

Somrigt!!

Morgonkaffe på bron, fåglarna kvittrar... Iklädd shorts och bikini... Så härligt när morgonsolen är varm å skön.
Får man en riktig sommar så överlever man vintern!!
Igår satte jag nytt rekord i min springkarriär - brassade iväg ca 11,5 km... Trodde jag aldrig att jag skulle klara. Visst jag gick i några uppförsbackar men på det stora hela sprang jag mest och är supernöjd att det ens är möjligt att få den här tunga kroppen så långt. Hurra för mig! Vört de va Sundins sangria som va rena dunderbränslet dagen innan ?!
Idag står det stugan på schemat. Vi ska ner och fixa lite... Tiden är alltid för knapp men vi bli väl gammal nån gång så då får vi väl sitta och blicka ut över havet!
Ha en fin 6 juni - Sveriges nationaldag och min chefs födelsedag!! Själv firar jag att jag är på benen idag och att det känns inte alls nåt konstigt eller gör ont någonstans (förutom längst ut på tårna, tur man kan ha flip-flopp.) Gamla tanter kan oxå !!

Inga kommentarer: