onsdag 22 juni 2016

En salig blandning

Bråda dagar så här inför midsommar! En ledig dag imorgon passar bra... Ska ner till stugan och fixa lite!!
Kastar in lite bilder från telefonen.
--
När jag jobbar och barnen är hemma skriver jag ett brev till dem varje morgon...
---
Har efter en massa försök att få tag i "Blå Ros" tallrikar - nu gett upp!! Folk vill sälja först men sen blir det knäpp tyst... ?? Nån som har?
---
Ikväll fick jag en vinflaska - bara sådär... Tack för den!!
---
Mitt livs äckligaste upptäckt... Juni hade en fästing i förra veckan. BLÄ!! Jag fick bort den med en pincett men nu har jag köpt en riktig fästingplockare... Så vidrigt äckliga djur!
---
Vad som däremot är mycket roligare...
Nu säljer Nils och Oscars klass NONIQUE!
Superfina produkter till rasande bra pris! Vi kommer att sälja 3 produkter för 100 kr. Bodylotion, Shower Cream och Handkräm... Mjuk och len och lukta god till Midsommar... Hojta till så levererar jag!!
Ett tips!! En superbra "gå-bort-present". (Ordinarie pris för bodylotion är ca 129 kr) Skynda fynda!!
---
Verkar som solen ska titta fram till helgen... TACK FÖR DET!

2 kommentarer:

lantislygdman sa...

HA, HA!! Öviks Köp och sälj :-))) Jag såg att du sökte tallrikar.....Väldigt lustiga typer på
den där sidan!

Kanon med hudvårdsprodukterna!

Katrin sa...

Ja, vilka spån! Blir så less...