onsdag 3 februari 2016

Sprättar upp årets!

Tiden går som sagt fort, jag har inte ens hunnit öppna vår almanacka för i år. Är det någon som behöver en helt oanvänd "januari-sida" så finns det en gratis här!
Hade jag lyckats peta in allt vi gjort så hade nog i te raderna räckt till.
---
Idag är det en gnistrande vacker vinterdag -17.
Jag har massor att ta tag i inomhus så det gör inget att det är kallt.
---
Igår hade vi möte med Nils klass om skolresan, håll utkik, för snart blir det både ett fantastiskt lotteri och en härlig matupplevelse (läs, gör-mamma-glad-bjud-henne-på-lunch-så-hon-slipper-laga-mat-en-dag).
Det kommer också att dyka upp ett skrotflak vid återvinningen i slutet av april (Tack Stig-Ove för hjälpen). Så städa bort allt gammalt järnskrot å lämna det dit!
---
Jag trodde själv att jag skulle få skrota min Kärscher fönstertvätt, funkade inte hur än jag laddade. Fick tips om att prova en annan laddare men ICKE.
Tillslut tänkte jag att jag skulle skruva upp den å se hur det såg ut inuti, drog ur laddkabeln och råkade komma åt startknappen TADAA, den funkade... ALLTSÅ, den STARTAR INTE när laddkabeln sitter i! Tänk på det!!
---
Ha en fin dag!

Inga kommentarer: