tisdag 2 februari 2016

Ofrusen!

Första kvällen jag inte håller på att frysa ihjäl, förkylningen kryper sakta men säkert bort!!
Det va nog Barbros hälsning som "kryade på mig" ❤️
Jag shoppade två par byxor för dryga 200 kr igår... Orkade inte prova dem på Cubus, ikväll drog jag på mig dem å båda paren passade perfekt!
I samma stund sprack mina jeans på knät... Vilken tur att det inte hände på jobbet... Då ha man ju fått skämmas!
---
Ikväll gjorde vi smoothie på blåbär, hallon och banan. Jättesmarrigt. Kvällen har annars tillbringats med tusen pjäxor.... Ett pusslande åt alla håll med skidor, stavar å skor... Samma visa varje år.
Pjäxorna på bilden är över så är det nån som är spekulant så hojta till! Lite speciell bindning men har man tur så kanske det passar ihop med nåt Ni redan har.

Ha re!!

Inga kommentarer: