måndag 18 augusti 2008

Sommaren är snart slut....

..och det känns inte alls bra. Himmel va den gick fort. Jag hade så många utflykter och mål med sommaren 2008 och av det blev det inget!
Vi har väl ioch för sig gjort roliga saker innan sommaren. Hann med både Stockholm och Göteborg!
Nu är man åter i jobb och imorgon börjar barnen på dagis. Rickard har åkt iväg till Norge idag och nu är det bara vi igen i 10 dagar.
När han kom hem förra gången så trodde vi att det skulle bli lugnt och mysigt för första gången på länge MEN så blev det inte. Helt plötsligt så stod en byggställning utanför mitt köksfönster och det va dags för brädslagning av huset.... SISTA SIDAN som tur är. Rickard med far och bror har jobbat 12 timmar varje dag och på lördag em så va det klart. Visst, det finns en del kvar att göra men det ser ganska färdigt ut.
Själv har jag agerat köksa, mat fika, lunch, handla fixa diska duka på duka av diska o s v.... Mätta magar jobbar bättre - det vet jag av erfarenhet.
Idag är det ett evigt regnande. Har inte fått mycket gjort idag men men .... man kan ju inte vara effektiv alla dagar.
Nu ska jag gå ner och mysa lite med killarna som är lite sega efter helgen. Blev rätt så sent både fredag och lördag.
Hej hopp! Skriver mer en annan dag!

Inga kommentarer: