tisdag 4 december 2018

God natt...


Rött och vitt överallt... snö ute... dagarna går fort nu och jag har så mycket som jag borde göra och vill göra men tiden räcker inte riktigt till.
Förkylningen börjar ge med sig och orken kommer sakta tillbaka.
Det finns så mycket som jag skulle vilja skriva... så många funderingar som både upprör och smärtar... men jag tror att det får stanna i tankar... jag funderar lite till... kanske faller alla bitar på plats och rätt som det är så kommer ett inlägg med det som just nu bara är tankar... flummigt... men jag bjuder på det...
Å vet du vad... om man känner sig riktigt ledsen, bara vill gråta men inte önskar röda och påsiga ögon... då hörde jag ett tips häromdagen - ett tips från självaste Lill-Babs... "Gråt i duschen" då syns det inte att man har gråtit... kan va ett bra tips... om man nu skulle hamna i en gråtsituation...
Fast glöm inte att det är ett skratt som förlänger livet ❤️

Inga kommentarer: