tisdag 4 april 2017

Fotvård och kontorsvård!

Idag gick jag till Akilles och fick mina fötter fina... stackare som måste jobba med fötter... särskilt mina hårda och spruckna fötter... men nu har jag köpt en rekorderlig fotkräm så nu ska det väl fortsätta att vara fina?!
---
Jag passade även på att påska till det på kontoret idag... påskliljor och en tupp för 20 kr på loppis...
jag tycker att det blev rätt fint än fast det bara va detta lilla... jag å påsken... det är nåt speciellt!
---
Å så kom det sanna vårtecknet... Nils kom hem med årets MAJBLOMMOR. Jättefina tycker jag och för mig är majblomman så viktig-barn hjälper barn och det gör så stor nytta för familjer där det fattas några kronor. Jag är engagerad i Skorpeds majblommeförening och vet att det behövs!
Ser ni en pojke eller flicka med en grön väska - köp gärna en blomma och gör en stor insats! Ser ni ingen med grön väska så förmedlar jag mer än gärna... maila mig katrinkarlstrom@hotmail.com eller skicka ett sms, 070-3178734
Barnen som säljer tjänar inget själv men Skorpedskolan får en slant för att köpa nåt kul till skolan/skolgården så att alla får ta del av en gemensam insats! Ja, Ni fattar - jag brinner för det här 💕

Inga kommentarer: