fredag 7 april 2017

Det spelas hockey...

Terrorattack i Stockholm och samtidigt så är Axel och Rickard i samma stad och spelar cup.
De är som tur är inte i cityt...
Idag fick jag några bilder på Axel av Agneta, tack snälla... blev så glad för de fina bilderna.
Kb kämpar på och vinner mestadels även om en match idag avgjordes till Kb:s fördel när det va 3 sekunder kvar av matchen. Spännande!!
---
Nils han är i Njurunda och spelar cup... åkte dit idag med farfar som alltid ställer upp och skjutsar - guld värd! Tack snälla för hjälpen! Imorgon åker jag dit och kollar - inte mindre än fyra matcher... sen blir det sova på Scandic och så på söndag ska cupen avgöras... spännande det också...
Så vad vi har på schemat är alltså Hockey till 100%
--- Nu måste jag packa lilla väskan... behövs inte så mycket när man ska vara borta en natt men nå grejs gett man ju ha med sig iaf.
---
Man kan konstatera att det finns otroligt många idioter... att köra en lastbil i 80 km/h på en gågata... jävla tok och förmodligen är inte den sista idioten född.
Just nu känns det rätt bra att bo i Skorped än fast det är busar i farten som knycker det som kommer i dess väg - jäkla tjuvar! Mitt är mitt - kom det ihåg!
Älskar de mina - å va rädd om varandra 💕

Inga kommentarer: