lördag 19 december 2015

Tipp tapp...

Tyst det är i vråna!!

Grabbarna har åkt på hockeycamp i Nordmaling. Det blir så tyst när de inte är hemma.
Igårkväll hade Nils match och jag hade cafeterian... Sist ut ur hallen och upptäckte att jag glömt min telefon i kiosken. Urk!
Alltså, jag fick mig en extra tur till Bjästa imorse... Har man inget ärende, gör man sig ett ärende.
---
Jag har jul-Melodikryssat, städat och bakat lite.
En lugn å fin dag... Plockade fram alla paket bara för att det är så kul att se dem. Nu fattas bara granen... Som jag inte har... Men det löser sig nog.
---
I torsdag ville Nils att vi tog fram småtomtarna som ska vara i skåpet. Jag trodde vi skulle hoppa över det i år men ICKE!! Nu är allt som det brukar till jul. Till och med kökssoffan har jag baxat in från altanen.
Nu kollar jag lite film... En gång i Phuket. Inte för att jag har nån längtan till Thailand men det ser rätt härligt ut. Sol, varmt, turkost vatten, milslånga stränder...
Filmen har jag sett många gånger men det va det samma de... Lättsam underhållning!
Nu ska jag bara vänta in katten, sen ska vi hoppa i säng!
---
Åh vad jag saknar mina killar ❤️
Glad 4:e advent!!

Inga kommentarer: