onsdag 30 december 2015

Dåligt...

Nu har det varit dåligt med uppdateringar på bloggen. Hela julhelgen har gått och inte ett inlägg.
Det har varit som vanligt, fullt upp å nu har jag jobbat i dagarna tre... Men nu är det ledigt ända tills på måndag.
Här ska firas nyår, även om jag inte gillar just nyårsafton.
I år är det hos oss maten å skumpan ska intas.
Ingen drink-testar-tävling i år men däremot Skumpa provning!
Även barnen ska testa olika sorters bubbel (fast alkoholfritt såklart). Här har vi både Herrljunga cider å partybrus å Pommac. Tror även våra gäster har nåt bubbligt med sig för stora och små.
Synd att jag inte införskaffat Ittala champagne glas... De är ju så snygga. Jag fick så fina vinglas av familjen i julklapp så jag får väl hålla till godo med dem till middagen istället.
Imorgon kommer nya uppdateringar å så får vi väl skåla in ett nytt härligt år!
Gott nytt... Men än är det ju en hel dag kvar... Ikväll ska det smidas lite planer för morgondagens äventyr. Det ryktas om att Näsströms kusinkamp ska genomföras på förmiddagen - hoppas att segrarna njuter och att förlorarna kan ta förlusten med ro... Må bäste lag vinna å överleva.

Inga kommentarer: