tisdag 8 december 2015

Lusse-lov!

Nu är det lyx på hög nivå... Jag har tagit två semesterdagar och det betyder ledig onsdag - söndag... Lusse-lov!
Kan kännas lyxigt men jag tror jag behöver komma ikapp lite... Har massor som är ogjort... Jag ska försöka hinna med lite på de här dagarna.
På fredag är det lucia på skolan och det ska bli kul att se skolbarnen och inte behöva rusa därifrån...

Ikväll har jag inte hunnit så mycket men innan jag hämtade Axel i Bjästa så hann jag en sväng på stan och fixade lite julklappar... Har några kvar men det ska nog vara på sluttampen om min dräng gjort det han ska...

Jag fick faktiskt ett stort paket idag... spännande och oväntat!! Tusen tack... ska bli spännande att öppna men än är det ju några dagar kvar till jul... 16 dagar närmare bestämt... Det är ju rätt många dagar att hinna med lite julstök...

Julefrid på er...
En midsommarbild från Turkiet... Det bästa på hela 2015! Mer semester åt folket!

Årets önskelista...

Vaad ska man önska sig i julklapp... å har man varit nog snäll??
nåväl.. önska kan man väl alltid...

Men jag kommer bara på dötrista saker...
lugn och ro
träningsbyxor (har totalt slöat till)
en resa till solen...
Icebuggs... eller vill man ha det?
Torktumlare... fast den tömmer sig ju inte själv den heller... 

Nej... jag behöver verkligen ingenting... Det ska ju bytas kök i det här huset och det är väl en julklapp som heter duga med tanke på att just nu har vi en kökslåda som totalt har havererat, den står liksom på bordet numera... Så innan julafton så måste jag nog fram med trälim och några tvingar...

Jag är nog av uppfattningen att julen är till för barnen och jag älskar att köpa julklappar till dem och alla andra... 

Vuxna ska bara strutta runt å pynta, städa och sluta stressa... 
Älskar Inge Lööks bilder... Kan man bli annat än glad??







Inga kommentarer: