söndag 30 augusti 2015

Summan av en solig dag!

Strålande sol, jag tog en sväng i skogen... Å där stod de och väntade på mig igen... Kantareller! Efter den svettiga promenaden tog jag en paus på bryggan! Vackert som vanligt! Så fantastiskt fint.
Körde mot stan för att se på Nils fotbollsmatch men kunde inte låta bli att svänga in på min gamla badplats i Åte. Det mesta är på nåt sätt sig likt. Åh så många minnen jag har där. Minnen jag delar med alla gamla kompisar. Tänk så många dagar, kvällar och halva nätter man tillbringat på den där badplatsen. Det är lätt att känna att Darins låt "ta mig tillbaka" passar in.
Nu har vi stekt kantarellerna och smakat på dem... Goda som alltid! Nu laddar vi för en ny vecka... Det går helt och hållet i arbete och hockeyns tecken! Jag har en känsla av att det kommer att gå fort fram till jul...

Inga kommentarer: