måndag 3 augusti 2015

Sportigt värre...

Startade dagen med att skicka iväg grabbarna till Sollefteå hockeyskola... Den tredje i raden. Jag blev helt själv här hemma så det blev kaffe, kaffe, kaffe morgon nyheterna och helt plötsligt så hade jag dragit på mig springkläderna och gav mig iväg...
Trodde det skulle bli sol så jag riggade solstolen och gjorde en nyttig smoothie men vipps så va det stora mörka moln och solen va borta... Trimrade lite men solen vägrade komma tillbaka... Så det blev innejobb av allt... Sorterade papper i pärmar, röjde en garderob och testade ca 100 tuschpennor och kastade hälften som va torra å inte höll måttet...
Kokade en gröt till middag och for på Bränna. Match mellan Skorped och Sidensjö (herr) där Skorped drog det längsta strået... Seger och en spännande andra halvlek. Bra jobbat SSK!
Imorgon är det min tur att skjutsa grabbarna... En heldag i Sollefteå med andra ord!!

Det va allt...

Inga kommentarer: