onsdag 23 juli 2014

Lata dagar...

När det är så här härligt väder måste man bada... Jag har nog hoppat i plurret minst 10 ggr idag... Flutit omkring på en luftmadrass å bara njutit. Bra träning inför resan :-)
Två fulla kylbagar med fika och pastasallad, kalla drycker, söta och osötade... Men givetvis även hett kaffe. Det är ett måste på stranden.
När vi kom hem efter 5 timmars badande är man rätt mör, men härligt trött... Efter middagen började samvetet säga - spring!!!! Latmasken sa nåt helt annat. Jag skulle försöka mig på en löprunda men de va för varmt så jag kröp ner i källaren och hoppade på löpbandet, 5 km på hygglig tid...(28,5 min) Tyckte det kändes svalt där först men sen... Fy "satiken" ( som Åselekäringa sa) va jag svettades, stora svettdroppar över hela kroppen, har nog aldrig i hela mitt liv varit så svettig. Nåja, tji fick latmasken och jag kan med gott samvete göra ingenting imorgon, förutom att sola och bada.
Bäst å ta nåt läskande så man håller vätskebalansen i ordning!!
God kväll gott folk!

Ni ha väl inte missat Fridas senaste film... http://youtu.be/A9JElmH5HrE

Inga kommentarer: