onsdag 16 juli 2014

Ensam mamma...

Va tomt det är då barnen är borta hela dagarna. Uppe med tuppen är man iaf. Idag drog de 6:20.
Jag hann med en hel del innan kl 10. Tvättade en maskin, promenad en timme, kaffe och en pratstund och packa en husvagn...
Det är ju dags för Åsele... Vagnen åkte upp redan ikväll - så då är det bara att blåsa iväg på lördag när hockeyskolan är slut.
Annars då?? Jo, här har det regnat, kommit en skur, ösregnat... Soligt å ösregn... Men imorgon blir det nog bättre. Jag har roat mig med att sortera bilder från datorn till USB... Måste även tömma telefonen... Den är mega super proppfull med bilder. Men vad gör man med alla bilder?? Typ ingenting... Fast bloggen är ju ett sorts fotoalbum oxå... Där finns det mesta bevarat och sparat.

Kvällsfikade barn och snart måste de i säng... Imorgon är det en ny dag, upp i ottan.

Rätt som det är tar jag mig en tur till stugan... Lite sol på bryggan skulle inte vara fel... Men nåt bad vet jag inte om jag vågar mig på... Va kan det va för temperatur i Sjölandsviken mån tro?
Nåväl... Vi får väl se vad jag hittar på, äre sol tänker jag va ute iaf!!
Vackra vågor och solen som glittrar i havet #sjölandsviken

Inga kommentarer: