torsdag 8 juni 2023

Snart…

Nu är det nära tills vi åker till Rhodos. 12 personer som packar för fullt.. eller... Jag har i alla fall gjort nå sorts högar som ska med. Jag har varit riktigt taggad för den här resan men som vanligt när det börjar närma sig så går luften ur. Men det kommer bli toppen bara vi är på plats. Ser ut att bli strålande sol och jäkligt varmt. 

Det har varit lite rörigt ett tag... katten har varit sjuk och så lite annat som stökat till det i skallen. Fy va drygt det är när djur och små barn är sjuka. Det går liksom inte att fråga och få ett svar. Juni är iaf på bättringsvägen och får sin medicin varje dag. Jag tror hon fattar att jag ska åka bort. Hon är så himla "trå" och vill så gärna vara nära mig. 

Hur som helst... allt löser sig nog, sol och värme kanske lättar upp sinnet.


Inga kommentarer: