lördag 25 december 2021

Julafton!

En fullspäckad dag… fix med mat och lite annat.
Frukost med hela familjen… när hände det senast? Jag fick ett pussel imorse, men det får jag ta tag i sedan. Fick även biobiljetter för 5… tror att givarna vill följa på en bra film. Inte ofta man går på bio. Det blir kul det!
När maten va fixad, potatisen skalad… läget under kontroll innan gästerna anlände hann jag genomföra min vanliga jultradition - löpning… Har inte sprungit på evigheter men en tradition ska hållas. Sprang 5 km och kände mig rätt nöjd med min insats med mig själv.
-
En trevlig julaftonskväll - många paket - tomte och glada barn och ungdomar.
Blev lite sent innan jag kom i säng men är mer trött i fötterna än i huvudet.
-
Nu ska jag sova en liten stund… sen är det en ny dag med mina grabbar.

Inga kommentarer: