fredag 24 januari 2020

Snarare 98!

Så är det fredag igen... veckorna fortsätter att rulla på!
Nils är på match i Sollefteå och jag ser matchen på tv!
Kom hem precis när de skulle åka! Tur det finns live arena!
Jag fortsätter min halvkassa mående, fortfarande tjocka bihålor... blir liksom varken bättre eller sämre! Har provat alla nässprayer som finns... känns tjockt i hela ansiktet... å så lite bättre nästa dag för att kännas tjockt nästa dag igen. Orkar inte mer än nödvändigt...
Velade fram å tillbaka idag om jag skulle ringa hc för att få en tid... å just som jag skulle slå numret så kändes det lite bättre... MEN efter lunchen insåg jag att NEJ... det är inte bättre... kluckar å sprakar i kinderna å under under ögonen... Jag ringde... har fått en tid för att få träffa en doktor till veckan! Måtte det bli nåt slut på denna icke-förkylning som jag bär på... jag är ju inte förkyld... bara en sprängande känsla och oerhörd trötthet... inte likt mig.
Nu vill jag känna mig pigg så man kan börja springa igen, det går tyvärr inte när det spränger som det gör stundvis...
Nåja, helg är gött iaf! Tänder ljus och brasa och inväntar andra perioden!
Hoppas de kör över Sollefteå med råge och vinner matchen!
-
Så till bilden... som vanligt ett fantastiskt test... helt klart sant... förutom känslan av min ålder just nu... tänk att man 100 % klok! Det är ju bra... klok betyder väl inte att man kan allt å är en hejare på matte... ??!!

Inga kommentarer: