torsdag 28 februari 2019

Goda gubbar





Kan det va så att man blir extra glad när det är sista dagen på februari? Ajöss februari 2019 - vi ses aldrig mer... Imorgon möter vi vårmånaden mars 👍
Jag åt jordgubbar till lunch idag - å så A-fil...med crunch...
Jag har också kört runt i en supersportig Audi... medan min egen bil fick sig ett nytt hjullager... Nu låter den ingenting - susar fram mellan Skorped - Övik - Bjästa - Skorped - lilla rundan idag 🤗 Helt ljudlöst.

Guld till Sveriges skidtjejer - jämarn vilket ös! De bara vräkte sig förbi norskorna... guld guld guld...
Nu laddar vi för en fredagsfeeling 👍
Hade det varit fredagkväll nu hade jag sprättat upp en bubbelflaska... så glad känner jag mig - VARFÖR?
Ja... jag vet inte men måste man alltid ha svar på allt? Ibland är man ju ledsen utan att veta varför också...S.M.I.L.E.!

Inga kommentarer: