onsdag 13 juni 2018

Minst 10 000 steg

Mot 150 år!



En rekorderlig styrklippare från Jonsered!



Flyttat litet växer... 



Det va jag och en miljard myggor som va i farten ikväll!



Tycker att det ser rätt fint ut med vindkraftverk
(med risk för att få alla motståndare demonstrerande utanför min infart)

Idag har jag fått knådning av min stela höft, rygg, onda knä... hos PG! Blev även akupunktur! Stel som en pinne och givetvis för att jag stretchar på tok för dåligt.
Ikväll har jag klippt gräs - gillar skarpt min styrklippare och bra motion är det också. Flyttat några plantor och grejsat ute.
Herregud Co har många tänkvärda bilder - hittade en ikväll som kanske är värd att fundera över...eller inte... ska man satsa på att bli 150 år? Ja, hur som helst så måste man nog stretcha enligt schemat i allafall.
-
Igår när vi åkte från Göteborg såg jag massor av vindkraftverk som stod alldeles inpå vägen, hus och bondgårdar... man undrar ju hur debatten gått där och hur störda de blir av buller och annat... Jag tycker att de är rätt häftiga iaf - men nu bor ju inte jag bredvid dem - sommarnatten är rätt magisk - med eller utan vindpurror... ljust nästan hela natten - NJUT!

Inga kommentarer: