lördag 9 januari 2016

Grattis Rickard!!

Igår fyllde Rickard år och det firades med smörgåstårta, tårta och en liten pilsner... Ja, kaffe också så klart!!
Jag och pojkarna gav honom en tröja och en skjorta som va helt i Rickards smak... Jättefin!! Så omtyckt present så han drog på sug hela munderingen idag när de skulle till Bjästa på U15 DM. Kul med omtyckta presenter ❤️
Jag ska också till Bjästa men lite senare idag. Måste baka en kaka först. Har mitt pass i cafeterian på eftermiddagen. Hoppas att det är lite mildare då, just nu -26 grader och vad finns det för positivt med det?? Sen som kommer på nåt får en guldstjärna... (Man får inte säga att fästingarna fryser ihjäl, för det har redan Janne sagt, å det kan jag väl hålla med om att det är bra).
Man vågar ju inte ens hämta ÖA... Jag ogillar kyla! Förkyld är jag också, hostan from hell och snorig... Men jag har klarat mig bra rätt så länge å nån gång faller man dit.
Trevlig lördag på Er! Nu dyker jag ner i pannan å gör upp en eld!

Inga kommentarer: