söndag 15 juni 2014

Va en helg går fort...

Söndagkväll igen... En helg går makalöst fort.
Vi har haft en bra helg med metarkväll, springning, studentfest och fotboll.
Jag har hunnit plantera lite blommor som jag fått av mamma. Jag har även planterat lite jordgubbsplantor som jag fått av Linda.
Grabbarna har lekt med Skorpeds nyinflyttade idag. De har hunnit vara här, hos dem och bad i Vika.

Eftersom nästa vecka är lite knepig igen så har jag fixat så grabbarna har lunch, pannkakor... Funkar alltid! Middag klar både för imorgon och på tisdag. De gäller att ligga steget före...

När grabbarna tränade ikväll passade jag på att tvätta bilen... Den va så himla skitig men nu är den rätt fin.
En kort och gott bra helg, man hinner inte mer på två dagar.

Stort grattis till Skorpeds brudpar Kristoffer och Evelina.... De smyg gifte sig igår, kul! Lycka till herr och fru Hellström!

Nu återstår bara att ladda för nästa vecka... Midsommarafton på fredag - fy va fort det går... Finns det ingen pausknappen...sommaren ska ju vara evighetslång!!

Kom ihåg:
Tisdag: sista cykelkvällen till Bränna ALLA barn får välja en vinst från prisbordet!
Samma kväll - vindkraftsmöte på skolan

Onsdag: fotbollsmatch på Bränna, Tidningen7 kommer - läge för publikrekord! Alltså, ALLA i hela byn måste gå dit... Heja tjejer!!

Inga kommentarer: