måndag 30 juli 2018

Ösregn!





Igår va det en riktig regndag... å så åska med strömavbrott...
Jag tog tag i hemmet, städade och fejade lite här och där... lätt att det blir eftersatt när man vaknar, äter frukost, packar badväskan och bara älskar att vara ute...
Axel ( med lite hjälp av Rickard) byggde ihop tv-bänken så snart är det riktigt fint på grabbarnas tv-rum.
Mitt i värsta regnet drog jag in på jobbet en sväng och fixade lite...
Kom hem till ännu mera regn å strömavbrott. Det blev middag i husvagnen, tur man har en gasolspis där.
Idag skymtar man solen och det är betydligt trevligare än regn - naturen log nog igår när marken fick det efterlängtade vattnet...
Jag har fått mitt efterlängtade morgonkaffe... tvättmaskinen rullar på... men det är svårt att få tvätten att torka när det är mega hög luftfuktighet.
Mera kaffe... sen får vi se vad som händer idag.

Inga kommentarer: