måndag 2 juli 2018

Bakgrundsfärg 👍

Min nya tv

Tv:n ändrar bakgrundsfärg utifrån vad det är för bild på själva tv:n... Rätt häftigt!!
Så klart går det att stänga av färgen bakom tv:n om man vill.

Jag är rätt säker på att vi kommer att trivas med vår nya tv. Det lilla vi sett hittills är verkligen imponerande.
En massa finesser som jag inte har hunnit kolla på men givetvis måste allt testas - Jag är ju en buzzador och då måste prylarna testas - in i minsta detalj!

Vill Du också bli en Buzzador - skicka ett mail till mig så får Du en länk tillbaka från mig. Det är faktiskt rätt kul - prova på en massa saker. Det här är första gången som jag deltar i en "köpe-kampanj" En kampanj där man får köpa en produkt till kraftigt reducerat pris. Är det en pryl man verkligen tror att man kommer att använda så är det ett ypperligt tillfälle att haka på.



philips7803buzz #ambilight #philipsTV #buzzador.

Bildresultat för buzzador
Bli en Buzzador Du också!!

Inga kommentarer: