lördag 28 april 2018

Hoppas på sol!





Helg igen och lite extra lång dessutom... fast jag ska in och jobba lite på måndag men det känns bara perfekt eftersom jag har lite ärenden som ska avverkas...
Vet inte riktigt vad som ska ätas på Valborg, vet bara att vi blir ett gäng här på altanen, antalet oklart... enklast är väl att göra som vanligt... lite av varje och att man hjälps åt.
Grillen mår nog inte så bra bra efter en vinter... punktering på ett hjul såg jag... ska testa så att den funkar idag och fräscha upp den lite. Älskar gasolgrill! Så smidigt och enkelt.
Axel har varit förkyld hela veckan och i helgen har de sista cupen med laget i Nyköping... Rickard och Axel är där iaf, å här hemma håller jag och Nils ställningarna.
Känner att jag har massor att göra idag... måste nog göra en lista, annars blir det inget av allt!
Men först kaffe (påtår nr 3)

Inga kommentarer: