måndag 2 april 2018

Fyllt år färdigt för idag


Sitter i bilen söder om Gnarp... bilåkning å flygning är vad som står på schemat ett antal timmar framåt -drygt! Men blir väl bra sen.
-
Att fylla år brukar va en full-rulle-dag... kaffekokning å tårtbjudning, ja ett å annat paket också så klart...
Idag blev det annat. Packning, städning å inte så pass som ett paketsnöre har jag sett till... gatt köpa mig en chokladbit på macken nyss - lite choklad på sin födelsedag måste man väl få... om man så ska fixa det själv!
Fyll aldrig 45 - det är då paketen uteblir 😂
Jag minns fortfarande när jag fyllde fyra eller fem, jag fick en docka med tillhörande badkar, ett rosa, följde även med kammar och badsvampar... åh va lycklig jag va.
-
Nu får jag se fram emot Lindas present - den valfria drinken - verkar svårt att välja bara, fanns så många på listan.
Imorgon ska vi iaf vara installerade på hotellet som Ni ser på bilden... kan bli bra det.

Inga kommentarer: