tisdag 13 februari 2018

Varför bara skotta på marken?


Vi har skottat garagetaket ikväll! Det var tungt och kraftkrävande... men jäklar va bra träning! Minst sagt med livet som insats... plåttaket (när man väl kom så långt ner) va glashalt... men ingen ramlade ner som tur va.
Efter ett så hårt jobb va re gött med en korv med bröd... å så en halv semla, önskar att jag orkat hela men jag va proppmätt - kunde ju inte välja bort korven heller...
-
Idag fick jag veta nåt tråkigt som en fd kollega drabbats av - att förlora ett barn kan nog ingen föreställa sig hur det känns - vilken skräck, panik och mardröm. Mina tankar finns hos Sofi m fl, Lider verkligen med Er ❤️
-
Imorgon är det Alla Hjärtans Dag ❤️❤️❤️ visa och berätta för alla som du gillar och älskar Din lycka och kärlek ❤️❤️❤️
-
Å så OS - Stina Nilsson gör ett kanonlopp och tar GULD! Sport är kul, när det går bra och Svenskarna vinner!
-
Jag har förresten varit och klippt mig idag - blev även färg på de små grå som blir fler å fler... men va tusan gör det... det går ju att färga bort! Petterssons frisering är bästa stället.
Nu lite OS på tv - sen sängen.

Inga kommentarer: