lördag 24 februari 2018

Heja KB!


En sportig lördag... började med att se 5 milen men inte en svensk så långt ögat kunde nå... knappade över till kanal 9 - curling... står 2-2 just nu... kan inte riktigt reglerna så det blir kanske nyhetsmorgon en stund...
Har just fått ett "godmorgon" samtal från Skellefteå - åh vad jag hoppas att det går bra för dem i nästa match, igår gick det ju hur lätt som helst!
Jag kommer att sitta bänkad 12:30 vid svenskhockey.tv iaf å hålla tummarna för KB!
Måste nog på Konsum en sväng men känner mig som katten när dörren öppnas, vill bara göra ett lappkast å vända in igen - rackarns kyla... pappas ved brinner så härligt i kaminen... ska hämta flera lådor redan till veckan tror jag, bra att ha på lager! Till våren ska jag klyva egen ved, bara nån kapar de träd som fälldes förra året... tör-tall å björkved är grejer det.
Just ja, Melodikrysset sänds från Övik... det måste jag nog lyssna på också. Full huggning å ändå blanka blad - gillas, att städa å tvätta är ju bara hemtrevligt när man har tid. Law Law!!

Inga kommentarer: