söndag 13 augusti 2017

Grattis Axel.... 14 år














Å grattis till mig!
Idag har jag varit mamma i 14 år. Gissa om jag va mäkta stolt att helt plötsligt ha Axel i mina ägor. Den mest perfekta bebis man kan få ( som alla mammor tycker, min är BÄST).
Tack Axel, för att du är du... strulig och ordentlig, kramig och snäll, disträ och uppslukad av telefonen precis som alla andra tonåringar. Jag älskar dig precis som du är - fast idag led jag med dig, på tal om strulig och disträ... taskigt läge att ta med lillebrors trunk på träningen - det kommer aldrig mer att hända, du har lärt dig en läxa... Vi kommer alltid att minnas vad du gjorde på din 14-års dag.... alla kan glömma, allt kan hända... Tänk vad tiden har gått fort men ändå sakta, så mycket som har hänt och så mycket som du ska uppleva i framtiden. ÄLSKAR DIG - mitt lilla barn! Tänk att jag hade turen att få just DIG ❤️

Inga kommentarer: