lördag 16 juli 2016

Semester







Igår gjorde jag min sista arbetsdag innan semestern! Skönt med några veckors ledighet men jag åkte på jobbet å kände sån glädje... Ett gott tecken att man verkligen gillar sitt jobb. Många är dödsless sista veckan men så känner inte jag! Fast nog har jag längtat till semester... Å nu är det dags!
---
Igårkväll firade jag och Nils... Han öppnade sin Magnum bubbel och vi åt Thaimat.
Plockade fram fiskespön och fyllde maskburken... Drog iväg till Stugusjön... Där va det miljarders sve-jävlar... Vi gav upp... Det går inte att vara ute på kvällen.
Vi åkte hem igen, proppade i oss godis å chips å spelade Fia med knuff på altanen...
Idag kommer Axel och Rickard hem från Hofors och imorgon startar en ny hockeyskola...
Vädret ser både bra och dåligt ut så här planeras inget stort. Jag tar dagen som den kommer helt enkelt!
---
Nu blir det kaffe i morgonsolen ❤️ Saknar att vakna upp i Åsele... Men vad hjälps det... Vi får ta Åsele ett annat år!
Jag har i alla fall semester!

Inga kommentarer: